לרכישה Online

4 סיבות מצוינות להתאהב בקולקציית הברזים השחורים החדשה של מדגל

עולם הברזים עומד בפני צומת דרכים אמיתית ומעתה, פני המשחק עומדים להשתנות. עד כה יכולים היינו לראות סדרות שונות של ברזים הנבדלות זו מזו בקריטריונים שונים כגון הקו העיצובי, סגנונות השימוש, הגודל, מנגנוני השימוש השונים ועוד, אך קריטריון אחד נשאר זהה למשך שנים. באופן מוזר, דווקא התכונה שאותה אנחנו רגילים לראות מתחלפת כמעט בכל מוצר אחר, נשארה קבועה לאורך כל הדרך – הצבע.

אם תחפרו בנבכי זיכרונכם בחיפוש אחר ברזים אשר חורגים מהצבעים המטאלים המוכרים, לרוב כסופים אך פה ושם גם הבלחות של צבעי נחושת וזהב, תוכלו אולי לשלוף מנבכי זיכרונכם גם את ברזי הפלסטיק הלבנים. פרט לפלטת הצבעים הקבועה הזו, לא ראינו שינוי אמיתי ומשמעותי בעולם הברזים המעוצבים. הגיע הזמן.

מדגל מציגה שתי קולקציות של ברזים שחורים שאתם כנראה הולכים להתעלף מהן. סדרת בזלת החדש וסדרה יערה המוכרת של המותג עטו על עצמן צבע שחור ואלגנטי ההופך את יכולתן להתאים לכל רקע, משטח או עיצוב לעילאית. הנה ארבע סיבות שבגללן אין ברירה אלא להתאהב בהן:

חדשנות

ראשית, הם פשוט חדשניים. מדובר באביזר עיצובי לכל דבר ועניין אשר ימשוך את תשומת הלב של המבקרים במטבח או בחדר האמבט שלכם ויגרור תגובות פליאה והתפעלות. הברזים השחורים הם אלגנטיים, יפיפיים, יתפסו את תשומת הלב בקלות וככל הנראה הולכים להיות הדבר הטרנדי הבא בכל מטבח וחדר אמבט באשר הם. אל תגידו שלא אמרנו לכם.

קונטרסט

הברזים השחורים עובדים נהדר בסביבה לבנה. בין אם מדובר במטבח שצבעיו בהירים או חדר אמבט כזה, הקונטרסט של הצבע השחור מול הסביבה הלבנה ייצר הרגשה של עיצוב נקי, מוקפד ומדויק. אם הנכם בעלי מטבחים או חדרי אמבט בקונספט לבן, אין ספק שאתם מבינים את החשיבות שבשמירה על העיצוב הנקי גם כשזה מגיע לבחירת הברז שיצטרף לעיצוב.

משטחי שיש

ברזים שחורים מחמיאים יותר למשטחי שיש ובמיוחד למשטחי שיש בעלי עורקים מובחנים ובולטים. הברז השחור נראה כהמשך ישיר של אבן השיש ולא כאלמנט הלקוח מעולם של חומרים שונים ועל כן מאפשר זרימה טבעית יותר של העין עם עורקי השיש הטבעיים. אם יש לכם מטבח עם שיש מושקע שהשקעתם שעות על מנת לבחור, בחרו עבורו גם את הברז שיחמיא לו.

השתלבות בכל סביבה עיצובית

הצבע השחור הוא צבע שעובד בהצלחה עם רוב מוחלט של הצבעים אשר סביבו ויכול להתאים לכל סביבת עבודה. מחד במטבחים מוקפדים ונקיים הוא ישתלב בהצלחה ומאידך יוכל להיות מוקד תשומת הלב במטבחים אקלקטיים ועמוסי גאדג'טים ומכשירי חשמל.

 

תוכן העמוד, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zפוטר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x